گروه آموزشی : روانشناسی
دانشکده : علوم انسانی
رشته تحصیلی : دانشجوی دكتري - برنامه ريزي درسی

مقالات

نوع مقاله :
:: بررسي اثر بخشي آموزشي مستقيم بر اختلال دست خط دانش آموزان پايه هاي دوم، سوم و چهارم دبستان با نارسايي¬هاي ويژه يادگيري

زبان اصلی :
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015
نام مجله به زبان اصلی : GMP Review
درجه مجله : ISI-Wos
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) :
ضریب تاثیر مجله :
متوسط ضریب تاثیر رشته :
شماره مجله :
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نویسنده مسئول هستم : خير
:: تعيين رابطه طرح¬واره¬هاي ناسازگار اوليه با پيشرفت تحصيلي و اضطراب امتحان رياضي

زبان اصلی :
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015
نام مجله به زبان اصلی : Journal of Applied Environmental and Biological Sci ence
درجه مجله : ISI-Wos
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) :
ضریب تاثیر مجله :
متوسط ضریب تاثیر رشته :
شماره مجله :
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نویسنده مسئول هستم : خير
:: بررسي اثر بخشي روش تدريس حل مسأله در پيشرفت تحصيلي درس رياضي و خلاقيت دانش آموزان اول ابتدايي شهر بزمان

زبان اصلی :
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015
نام مجله به زبان اصلی : Journal of Applied Environmental and Biological Sci ence
درجه مجله : ISI-Wos
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) :
ضریب تاثیر مجله :
متوسط ضریب تاثیر رشته :
شماره مجله :
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نویسنده مسئول هستم : خير
:: بررسي اثربخشي تدريس درس کارو فناوري با استفاده از تخته هوشمند و روش سخنراني بر پيشرفت تحصيلي و عزت نفس دانش آموزان مقطع اول متوسطه شهرستان انار

زبان اصلی :
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015
نام مجله به زبان اصلی : Journal of Applied Environmental and Biological Sci ence
درجه مجله : ISI-Wos
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) :
ضریب تاثیر مجله :
متوسط ضریب تاثیر رشته :
شماره مجله :
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نویسنده مسئول هستم : خير
:: اثربخشي دو روش آموزش مستقيم و آموزش مبتني بر رايانه بر نگرش نسبت به خواندن دانش آموزان نارسا خوان

زبان اصلی :
نوع مقاله : مجله
مقاله مستخرج از :
سال ارائه مقاله (شمسی) : 0
سال ارائه مقاله (میلادی) : 2015
نام مجله به زبان اصلی : GMP Review
درجه مجله : ISI-Wos
نحوه ارائه مقاله :
شماره بین المللی-ISSN :
دوره (جلد) :
ضریب تاثیر مجله :
متوسط ضریب تاثیر رشته :
شماره مجله :
صفحه شروع :
صفحه پایان :
نویسنده مسئول هستم : خير

1